AVR s FPGA

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Pátek Červenec 13 09:54:21 CEST 2007

Mozna Vam jednou prijde do ruky zakazka, pri ktere zjistite, ze pro
reseni "pres noc" moc variant neni a uloha sice neni buhvi jak slozita a
to co za to dostanete neni za slozitost, ale za to, ze to druhy den
(tyden atp.) beha. O den odlozene nataceni filmu a nebo odstavena vyroba
stoji mnohem vice, nez kdyz Vam kralovsky zaplati Vase (treba i
nekolikanasobne) nevyspani ;).

Proto si uz dnes moc nedovolim se ptat k cemu to je, protoze k cemu to
je se nejlepe ukaze, kdyz zacnete rychle hledat reseni neceho, o cem
jste jeste vcera nevedel, ze vubec existuje a ono to musi alespon
provizorne bezet "ihned", jinak se muzete rozloucit s tucnejsi odmenou
;). Ze se to pak za delsi dobu treba predela na plnohodnotne reseni a
Vase "rychlovka" skonci na smetisti, to uz je vec jina - vsem to v ten
okamzik pomohlo.

Byt flexibilni znamena umet rychle mnoho veci napsat a take mit je dat
do ceho. Pokud ma vuci tomu co delate takova soucastka zanedbatelnou
cenu, pak i kdyby cekala v supleti roky nez prijde jednou na radu, muze
se vyplatit a zaplatit nekolikrate i ty ostatni, ktere se ke slovu
nedostanou treba nikdy.

Pokud se zabyvate navrhy pro seriovou vyrobu, treba se Vam takova
soucastka zda k nicemu. Pokud ale zijete i z toho, ze rychle resite
prusvihy a "opomenuti neco vcas resit" druhych, muze byt moc prima
cokoli je v dany moment po ruce a splni ulohu.

Cele to je jen o uhlu pohledu.

--
Jiri Bezstarosti
siliconbrain