pravidlo 20H

Tomáš Urbanec urbanec@feec.vutbr.cz
Pátek Červenec 13 10:34:11 CEST 2007

Ano, jak jsem napsal nize, je to dano prepoctem, spektrak meri dBuV a
aby jste dostal dBuV/m musi se zapocist antenni faktor, tedy, jak je
antena na kterem kmitoctu citliva (v tom si predstavte vse, tedy
zisk,koax k ni, pripadny predzesilovac a podobne, a ve vysledku to da
ten typicky prubeh zvedajiciho se sumu s kmitoctem - typicky se
pouziva log per antena, aktivni s rostoucim kmitoctem jsou mensi a
mensi prvky anteny, tedy pochytaji mensi cast pole z toho metru, hi)
Neco k tomu muzete najit napr. tady:
http://www.urel.feec.vutbr.cz/EncyklopedieEMC/index.php?soubor=6.5.1.h
tm
         Tomas Urbanec