pravidlo 20H

andrej jancura hw_aj@zoznam.sk
Čtvrtek Červenec 12 06:59:26 CEST 2007

Ahoj,

> mno... ja nemam ten spravny akademicky nadhlad, takze keby som problem
> riesil ja tak by som sa odputal od vceliciek a kvetiniek, duchov a
> chrapunov, anteniek a dratikov a pouzil napriklad google. Urobil si
> kratky resers z dostupnych zdrojov a urobil si obraz o co vlastne ide :-)
> Najprv si vezmeme tie doveryhodnejsie zdroje ako napriklad IEEE alebo
> papiere od vyrobcov rychlych obvodov, pripadne EM simulatorov. Ani
> papiere z MIT nie su na zahodenie.

Vies Balu, ja som nad studiom duchov, chrapunov, anteniek, dratikov a
krabiciek stravil cca 10 rokov zivota. Nakoniec som aj tak zistil, ze
prdlajs o tom viem, neviem ako sa to robi v tych ozaj hitech firmach
prakticky, ale ostala mi o tom aspon pekna nedokoncena filozofia.

Ono je to vlastne take obrazne nahananie a vyhananie duchov. Mozem Ti
povedat, ze na skoleniach roznych guru v oblasti EMC vsade do nas vtlkali
len jedno a to iste.

No a k tej tvojej resersi, vsetky principialne problemy a principialne
riesenia v EMC su zname minimalne od ww2, aspon tak to odhadujem ja. No a
pred tym to uz urobili ludia inak pred nami, len vtedy nemali polia
elektricke, ale analogie si najdes aj sam. Zial ked zacnes nieco hladat v
odbornej literature zvycajne nejades nic prakticke a uz vobec nie nejaku
teoriu, alebo najdes len zmes niecoho, comu vlastne ani nerozumies. A vsade
najdes len pocitacove simulacie.

A.

p.s.: Ak budes taky ochotny rad by som Ta poprosil, ci by si mi neposlal
toto: http://ieeexplore.ieee.org/iel5/7576/20666/00955851.pdf Vdaka.

Mysleli ste si, že o autách viete všetko? NEVIETE!
http://auto.zoznam.sk