Touchscreen na LCD 5.7" - skace jak koza

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Úterý Červenec 10 13:38:59 CEST 2007

Zdravim.

Mam pomerne nabouchanou desku, neco ve stylu PDA se spoustou periferii,
kterou jsem koupil, takze zasahy do ni mohu delat opravdu jen minimalni.
Vsechno nejak chodi, ale touchscreen na LCD pri doteku jezdi vsude mozne
okolo mista kde se dotknu. Je to normalni a resi se to softem (nejake
zprumerovani) a nebo ma vyrobce na te desce pekny svincik, ktery leze i
do prevodu pro urceni polohy na touchscreenu ? Touchscreen je
rezistivni. Rikam si, ze to snad neni mozne, ze by to byla takova hruza.
Bezna PDA se chovaji na dotek stylusem velice presne. Nejde mi o
kalibraci, jde mi o to, ze to proste po doteku jezdi vsude okolo. Kdyz
si zapnu sipku od mysi, po doteku mi skace okolo jak koza.

Jake jsou zkusenosti dalsich, kteri kdy touchscreeny pouzili ?

Jde mi o to, ze se mohu na stavajici kus HW vybodnout a ten touch resit
sam a desce poskytovat jen namerena data treba seriakem. Ale nez se do
neceho takoveho pustim, chtel bych vedet, jestli si tim vubec pomohu.

S dikem a pozdravem

--
Jiri Bezstarosti
siliconbrain