Shanim snimace tlaku a zrychleni

Jaroslav Buchta buchta@compelson.cz
Úterý Červenec 10 12:58:57 CEST 2007

Zdravim, pro aplikaci shanim subj., v kusovem mnozstvi na prototyp.
Kriteriem je hlavne nizka cena a dodavatel, schopny zajistit kusove
mnozstvi (tady ted na cene vubec nezalezi, ale podstatne je to pro
seriovou vyrobu) a to velmi rychle (tydny)
Taky by to melo mit automotive paramery, zejm. teplotni rozsah.
Snimace zrychleni staci 1 ose, tak do 4G, zkoumal jsem sortiment AD a
Freescale, freescale mi prijdou vhodnejsi ale otazka je kde vzit vzorek.
Predpokladam koupi samotnych IO, nebo zatim i Eval. Board
U tlaku rozsah do 1MPa, medium vzduch, rozumne pripojeni (treba staci i
natrubek+spona)
Ma nekdo nejake zkusenosti?