[OT] Re: stahnuti videa

Rollfree rollfree@volny.cz
Pondělí Červenec 9 20:43:41 CEST 2007

Nejbeznejsi pripady jsou, ze se stahne jen maly ridici soubor,
ve kterem jsou doplnkove informace, jak se ma vlastni datovy
soubor zpracovat (to ale asi neni Vas pripad, kdy pisete, ze
se stahne jen URL).

Dalsi bezna moznost je, ze webovy server testuje, cim to chcete
stahovat, a kdyz se mu Vas browser nelibi, tak mu podhodi fake.

Tady by asi bylo dobre to nechat otevrit nejakym prehravacem,
ale odchytit pritom prvnich par paketu komunikace, vzit z nich
hlavicku, kterou se prehravac hlasi, tou nakrmit programam wget
a soubor stahnout.

rollfree

***********************

Tak jeste jednou polopaticky pro ty co si nemohou pomoct a nemohou
pomoct ani mi ;-)

/Zdravim
/Vim ze uz to tu bylo ale potreboval bych stahnout link wmv soubor , ale
/kdyz ho dam SAVE AS (cili ulozit jako, mam na mysli rit jako rit , ne rid jako rid , je to snad jasne) ulozi se akorat url , nebo ho lze jen prehrat  mpeg
/playerem, je nejaka utilitka na stahnuti, upozornuji ze soubor je jeste
/dostupny pres heslo.
/cili nejdrive prihlasit a pak stahovat....teda prohlizet...

/Diky

/LK