[OT] Re: stahnuti videa

Libor libor@netron.cz
Pondělí Červenec 9 20:19:36 CEST 2007

Tak jeste jednou polopaticky pro ty co si nemohou pomoct a nemohou
pomoct ani mi ;-)

/Zdravim
/Vim ze uz to tu bylo ale potreboval bych stahnout link wmv soubor , ale
/kdyz ho dam SAVE AS (cili ulozit jako, mam na mysli rit jako rit , ne rid jako rid , je to snad jasne) ulozi se akorat url , nebo ho lze jen prehrat  mpeg
/playerem, je nejaka utilitka na stahnuti, upozornuji ze soubor je jeste
/dostupny pres heslo.
/cili nejdrive prihlasit a pak stahovat....teda prohlizet...

/Diky

/LK