klavesnice z mikrospinacu

jirka7a@seznam.cz jirka7a@seznam.cz
Neděle Červenec 8 11:16:26 CEST 2007

>Mechanicky mate nekolik moznosti,
>- sroubky, ktere vam nevyhovuji
>- silnejsi predni panel a zavit primo do panelu, lze to jiz u 3mm Al plechu
>- naletovat na panel matky nebo primo sloupky, muze byt problem u Al
Problem je v tom, ze to je plastova krabice. Tam nevim zda zavit bude to
pave.
Prave jsem myslel lepit.Dat neco mez DPS s mikrospinaci(napr matku) a
slepit. Nejspise nejaky epoxy.
Tak jsem chte vedet, jak to delaji ostatni?

>Pokud jde o folii na panel tak jsem ted videl panel vytisteny na bezny
>fotopapir, ktery pak byl zalaminovan, >kupodivu to vypadalo celkem dobre.
To zkusim. Nicmene z ceho je to lepidlo na samolepkach ? Ze bych tu
prusvitnou folii natrel lepidlem a proste pritiskl. Mozna by slo taky
nastrikat lakem ve spreji ?
(Melo by to zustat prusvitne.)

Jirka