klavesnice z mikrospinacu

novotny.pp@atlas.cz novotny.pp@atlas.cz
Sobota Červenec 7 23:02:16 CEST 2007

Mechanicky mate nekolik moznosti,
- sroubky, ktere vam nevyhovuji
- silnejsi predni panel a zavit primo do panelu, lze to jiz u 3mm Al plechu
- naletovat na panel matky nebo primo sloupky, muze byt problem u Al

Pokud jde o folii na panel tak jsem ted videl panel vytisteny na bezny fotopapir, ktery pak byl zalaminovan, kupodivu to vypadalo celkem dobre.
Az tak, ze se to chystam pouzit take.