OT: Postup aplikace samonivelacni sterky

Kubat Tomas tomas_k@comap.cz
Sobota Červenec 7 07:34:11 CEST 2007

u te casti s cetris bych "vyjel" polozenim desek(cetris,osb atd.) krizem tesne nad nejvyssi beton. beton pak poladit
tou sterkou. lejt ji dohromady na cely se mi nezda, ani financne. kvalitni sterka je pekne draha.
beton bych pripadne poladil lokalne, pokud je to par prohlubni, tak sitku + flexi lepidlo na dlazbu a srovnat, i jen priblizne. pak silnejsi mirelon, treba 5mm, nebo nejakou nejakou tenkou krocejovku. tu "klasickou" plovouci podlahovku, urcite nejakou kvalitni a silnejsi, tedy ne 7mm z 250kc/m2 z baucosi a "skutene rozebiratelnou". ta kvalitnejsi podlaha toho taky dost roznese. ale urcite vyresit ten pruhyb. samonivelacky nejsou az tak samospasitelny a neni nic horsiho, nez kdyz clovek usetri na spravne vrstve, tedy i penezich a vysledek je uplne k nicemu.
nebat se trochu improvizovat, kdyz tam nebude dlazba.
jinak si nechte udelat nabidku od podlaharsky firmy, celkem vedi co si muzou pod lamino dovolit a jeste vam daji zaruku, zrovna v pripade podlaharu, snad trh nejak funguje a za ty penize co chteji za pokladku + pripravu to neni uplne mimo.
a mate to za jeden den, vetsinou.
tomik.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Petr Zapadlo
Sent: Saturday, July 07, 2007 7:09 AM
To: HW-news
Subject: Re: OT: Postup aplikace samonivelacni sterky

On Friday 06 of July 2007 22:10:00 Vlada Andel wrote:
> Praktické zkušenosti sice nemám, ale zvažoval jsem dávat desky Cetris
> do podlahy a odradila mě ta jejich strašná dilatace s vlhkostí. Nevím
> co to udělá, když na to nalejete tu stěrku. Nebojíte se že se to bude
> kroutit nebo praskat?

Ta podlaha uz lezi ve stejnem stavu cca 10 let a celkem nic dramatickeho se nedeje. Bylo na tom polozeno PVC, ktere  zaslo starim.
Byt na me tak tam ten cetris neni, nicmene vykopat to ven a udelat tam klasickou betonovou podlahu je zalezitost na minimalne 3 tydny (technologicke pauzy na schnuti a tuhnuti - 2 vrstvy betonu s polystyrenem mezi) Nicmene je to v byte, kde bydli babicka s dedou, ktery ma Alzhaimra, kazda minuta, kdy je neco jinak je problem.

Diky vsem za postrehy a namety.

--

Petr "Zapik" Zapadlo