OT: Postup aplikace samonivelacni sterky

Petr Zapadlo zapadlo@melzer.cz
Sobota Červenec 7 07:08:41 CEST 2007

On Friday 06 of July 2007 22:10:00 Vlada Andel wrote:
> Praktické zkušenosti sice nemám, ale zvažoval jsem dávat desky Cetris do
> podlahy a odradila mě ta jejich strašná dilatace s vlhkostí. Nevím co to
> udělá, když na to nalejete tu stěrku. Nebojíte se že se to bude kroutit
> nebo praskat?

Ta podlaha uz lezi ve stejnem stavu cca 10 let a celkem nic dramatickeho se
nedeje. Bylo na tom polozeno PVC, ktere  zaslo starim.
Byt na me tak tam ten cetris neni, nicmene vykopat to ven a udelat tam
klasickou betonovou podlahu je zalezitost na minimalne 3 tydny (technologicke
pauzy na schnuti a tuhnuti - 2 vrstvy betonu s polystyrenem mezi)
Nicmene je to v byte, kde bydli babicka s dedou, ktery ma Alzhaimra, kazda
minuta, kdy je neco jinak je problem.

Diky vsem za postrehy a namety.

--

Petr "Zapik" Zapadlo