Elektrarna

CNCnet.info cncnet.info@gmail.com
Středa Leden 31 00:05:01 CET 2007

Staci si predstavit nasledujici vec:

vezmu pidi FV clanek a udelam pidifabriku celou pohanenou celou tim
pidipanelem vcetne  pidirypadel, pidipasovych pididopravniku,
piditavicich pidipeci a vsech pouzitych  jinych piditechnologii
potrebnych k vyrobe zminency pidipanelu vcetne pidiplatu pro pidilidi.
Vsechny pidipanely vyrobene pidifabrikou budu okamzite pripojovat na
vstup pidifabriky a tim zvysovat vyrobu pidipanelu.

Ted zapremyslejte zda je cely proces expandujici nebo naopak implodujici
a kdyz tak jak silne.

RadekCX