Elektrarna

Zdeněk lada zdenek023ster@gmail.com
Úterý Leden 30 21:45:46 CET 2007

To záleží na její technologiích a jakou má účinnost. V článku není napsáno jaká
firma články dodávala.

Polsko dováží uhlí z Austrálie - je to ekologické? Je to prostě plnění
závazku že máme mít
10% z obnovitelných zdrojů  a je  jedno jestli je to ekonomicky a
ekologicky rentabilní.

Osobně jsem četl studie, že se energie vložená do výroby článků vrátí
i naprosto opačné studie. Záleží asi na tom kdo si takovou studii
zaplatí.

Zdeněk