RE: Pár dotazů k ADE7756

Novotný Pavel novotny.pp@atlas.cz
Úterý Leden 23 14:22:21 CET 2007

Na prvni pohled to mate spravne, respektive pouzil jste to nezjednodusi
zapojeni, Nejsem si jist hodnotou zatezovacich odporu 2.2 vypada na prvni
pohled jako malo, ale je mozne, ze pri 5 zavitech to muze sedet.
Kontroloval jste jake napeti vam leze z toho I mericiho obvodu?
Je to pomerne trivialni na svorkach pro mereni I by melo byt napeti , ktere
je funkci mereneho proudu tusim, ze bud 0.125, 0.25 nebo 0.5V pro max merici
rozsah, podle nastaveni interniho PGA.
Pro otestovani zda je ADE v poradku staci na prislusne svorky privest 100mV
a ADE by to mel vyhodnocovat jako tomu odpovidajici odber.

Ja pouzivam PPT4/H 1000 a pri jednom zaviru mi vychazi R 6 ohmu

Ja pouzil PPT4/H 1000

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of adam@studio81.cz
Sent: Tuesday, January 23, 2007 12:47 PM
To: hw-list@list.hw.cz
Subject: Par dotazu k ADE7756

Dobry den.
Nejdrive bych se tady chtel predstavit jakozto novy clen ;)
Jmenuji se Adam Kadlec, v soucasne dobe studentem VUT v Brne na elektro
fakulte a elektro je muj takovy mensi konicek;) a mozna v budoucnu i denni
chleba;)

a ted k mym dotazum.
Vyvijim ted jedno zarizeni pro mereni proudu/napeti a spotrebovaneho
vykonu. V podstate se jedna o proudovou a prepetovou a podpetovou ochranu
spolecne s watmetrem.

Pro mereni vyuzivam obvod ADE7756 od Analog Devices a pro rizeni MCU
IP2022 Ubicom. Po dlouhem laborovani jse mi podarila rozchodit SPI
sbernice pro komunikcai Ubicomu s ADE. ADE mam zatim odpojeno od site a
tak jsem zkousel nacitat defaultni hodnoty registru co ma ADEcko v sobe.
ADEcko mam nastaveno defaultnim slovem v Mode Registru 0x0C a vsechny
registry vraci defaultni hodnoty az na prvni dva WAVEFORM a AENREGY.
 - v cem muze byt problem ze nevraceji nuly? WAVEFORM vraci nahodne bud
same 1 nebo 0 a AENERGY provadi jakousi dekrementaci k nule a pak zase
skoci nejke random velkem cislo a opet dekrementuje.

dale resim problem jak propojit ADE se siti. Pro mereni proudu hodlam
pouzit Proudovy transformator PT3/V 500 od firmy PMEC. Co se tyka vychazim
z defaultniho zapojeni jake je pro eMeter od Analogu (viz priloha) hodnoty
jednolivych prvku:
R1, R2 - 2,2 ohm
R3, R4 - 1 kohm
C1, C2 - 33n
na PMECu mam udelano 5zavitu.
Kdyz to pripojim k siti a sleduju oba registry WAVEFORM a AENERGY tak se
nic nezmeni, hodnoty v nich jsou stale stejne jako v odpojenem stavu.

 - Pomohl by mi nekdo s navrhem vstupniho obvodu pro to ADEcko?

Predem diky za odpovedi.
AK

http://www.nod32.cz