OT: Svet se zene do zahuby, Windows Vista jsou jen dalsim krokemna ceste ?

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Úterý Leden 23 11:39:32 CET 2007

Asi ne. Muselo by se obetovat mnoho z jeho funkcnosti. Osobne si spis
myslim, ze navrhari jakehokoliv systemu vyuziji kazde vseobecne
zvyseni vykonu pocitacu na zjednoduseni sve prace (a tim zaroven
moznost zvetseni rozsahu aplikace). Vetsi vykon dovoli spoustu veci
zobecnit, lepe normalizovat data atd. Sam to taky tak delam.

Ales Prochaska