OT: Svet se zene do zahuby, Windows Vista jsou jen dalsim krokemna ceste ?

JP j.prachar@i.cz
Úterý Leden 23 11:17:36 CET 2007

S tim bootem bych to nevidel tak divoce.
Nevim jak vista, ale xp jsou v podstate optimalizovane tak aby to
vypadalo, ze nabootuji rychle.
Rychle se ukaze prihlasovaci dialog, ale spousta sluzeb v tom okamziku
jeste vubec nebezi.
JP