Buzeni FET (H-mustku) z CMOS4504 -- jaky spickovy vystupni proud snese?

Marek Peca marek@tynska.cuni.cz
Neděle Leden 21 21:33:33 CET 2007

Dekuji za odpoved,

to jsem rad, ze nekdo v dobach starsi doby kamenne byl nekde tam, kde
jsem ted mozna ja. (Volil jste 20kHz PWM, take z fyzioakustickych
duvodu? :)).

> Kdysi jsem tento obvod take pouzil na buzeni MOSFETu (IRF540/9540).
> Nejprve jsem tam mel navrzeny 1k odpor, ze to prece musi stacit. Pak
> jsem ho pri prakticke zkousce zmensil nejprve na 100R, pak na 10R a pak
> jsem ho zrusil uplne. Tranzistory pri 20kHz PWM stale neprijemne topily
> (oproti DC provozu). Vysledkem bylo akorat to, ze jsem pak dobastloval
> na plosnak tranzistory na posilneni vystupu, pak to bylo docela OK.
> Dneska uz bych to tak asi neresil - ne nadarmo se delaji MOSFET budice
> (ktere davaji spickovy proud stovek mA).

Mne by 10 nebo 30Ohm stacilo. Po dobu nabijeni bych zkratka s PWM
pockal a netopilo by to. Pri 20kHz a 100Ohmech by se ale cekani
blizilo asi ~1/4 periody, coz by bylo ponekud nehospodarne.

Myslite, ze je to pro ten integrac snesitelna zatez? Odchazely Vam?

> tip uvitam.
>
> Napr.:
> http://www.irf.com/product-info/datasheets/data/ir2109.pdf
> http://www.irf.com/product-info/datasheets/data/ir2108.pdf

Byl by fajn, jen chce od 10V vys. Navic me na nem odpuzuje prilisna
chytrost -- nejaka vlozena zpozdeni apod (ale s tim by se asi dalo
zit).

Dekuji a preji pekny vecer,
Marek P.