FW: Disk z Notebooku IBM

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Středa Leden 17 16:39:07 CET 2007

Vy se chechtáte, ale jen svou neznalostí.

Do některých přehrávačů CD (Pioneer) se ještě donedávna dávaly placky vzhůru
nohama. Já Pioneera nikdy neměl, ikdyž jsem pošilhával kvůli LegatoLinku,
tak nikdy neměl takové parametry co by mě rozšířily zorničky. Ale dost lidí
co znám co četlo bláboly v S&V o zvuku ve tvaru namodralé vatové koule s
nachovým odstínem, si ho právě kvůli tomu pořídilo a není jich opravdu
zrovna málo. Opačné zastrčení cdčka do non-pionneru jsem si s některými taky
užil.

----- Original Message -----
From: "Petr Zahradnik" <clexpert@clexpert.cz>

> Podle zákona schválnosti vloží prázdnou placku do CD-ROMky
> obráceně... ;)

To se nesmej, to mi jednou jedna moje zakaznice tvrdila, ze ji
nefunguje CD-ROMka, ze ji nikdy nefungovala, ze uz to hodnekrat
zkouseli, kdyz jim prislo nejake CD od nejakeho dodavatele, nikdy to
nefungovalo, tak je rozbita. A po dlouhe a dlouhe komunikaci se
nakonec ukazalo, ze to uplne vzdy davala "stribrnym nahoru prece, to
je jasne" :-)