FW: Disk z Notebooku IBM

Novotný Pavel novotny.pp@atlas.cz
Středa Leden 17 16:09:54 CET 2007

Ja vcera resil problem u zname MUDr. Vytahla perfektne popsane CDRW s
popisem: "Zalohy od 10.3.2005". Ten den jsem ji cca 10x ukazoval jak na to
zalohovat a ona si na to udelalal prvni zalohu.
Vcera povida, nejak mi zacalo zlobit zalohovani a tvrdi mi to, ze mam
zalohovat na dik A:, podava mi to CDRW s tim, ze na nej zalohuje poctive
kazdy den.

Podivam se na tu placku a rikam vem si tuzku a skrtni si to "od" v popisu a
vse bude v poradku. Nevim kam ty cca 2 roky zalohovala , ale na  CDRW to
nebylo :-)))

Puvodni zprava ze dne 17.1.2007 od Pavel Kadecka:

> Podle zakona schvalnosti vlozi prazdnou placku do CD-ROMky
> obracene... ;)

To se nesmej, to mi jednou jedna moje zakaznice tvrdila, ze ji
nefunguje CD-ROMka, ze ji nikdy nefungovala, ze uz to hodnekrat
zkouseli, kdyz jim prislo nejake CD od nejakeho dodavatele, nikdy to
nefungovalo, tak je rozbita. A po dlouhe a dlouhe komunikaci se
nakonec ukazalo, ze to uplne vzdy davala "stribrnym nahoru prece, to
je jasne" :-)

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem