cim rozumne merit vykon anteny?

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Středa Leden 17 11:01:44 CET 2007

Mně neni jasná jedna věc - aby hoši z ČTÚ mohli měřit anténu jen tak z
ulice, tak musí vědět i vzdálenost - a to asi dost přesně. Druhá věc
je, že by měli měřit v ose jejího největšího vyzařování.

Udělat nějaký měřidlo v amatérských podmínkách by IMHO šlo z úzce
směrový antény (tj. síto) a ocejchovat to na známym výkonu v daný
vzdálenosti od měřený antény.

P.K.