Re: Vznášející se koule - funkce

Marek Peca marek@tynska.cuni.cz
Pondělí Leden 15 11:44:34 CET 2007

> Podle vice os muzete tu kouli otacet sotva, koule je to jenom
> tvarem zvenci, magneticky to bude urcite nejaky dipol, takze
> muzete otacet jenom podle osy toho dipolu.

Moc mi to nemysli, ale mam dojem, ze dipolem se prave v te jeho ose
otacet neda, v ose kolme na osu dipolu ale ano. Je fakt, ze dimenze
kolmych os je pouze 1 a ne 3. Kdybych vybral 2 ruzne kolme osy, to by
slo -- mohl bych tedy otacet podle 2 os, ale ne podle 3, jak by
zadala rotace podle libovolne osy.

Je to tak?

MP