Re: Vznášející se koule - funkce

Danhard danhard@volny.cz
Pondělí Leden 15 11:40:04 CET 2007

Podle vice os muzete tu kouli otacet sotva, koule je to jenom tvarem zvenci, magneticky to bude urcite nejaky dipol, takze muzete
otacet jenom podle osy toho dipolu.
Neco jineho je ta duta koule z hliniku vznasejici se nad stridavym polem civky, diky indukovanym proudum, tam se s ni da otacet
libovolne.
Danhard
*******

> Mno lenze ja som pisal _lubovolne_ roztacat aj _zastavovat_, samozrejme
> v definovanej polohe, a samozrejme pod "lubovolne" si predstavujem okolo
> akejkolvek osi...

Otacet podle jakekoli osy = otacet kolem 3 os, to je zdaleka nejmensi
problem. Spis jsem zvedav, jak by se delalo to otaceni samotne, ale
prozatim muzu verit tomu, ze ma Pavel Troller pravdu.

Zdar! MP