ATtiny26 - problem

Slavomir Tomascik hw_tomascik@credit.t-com.sk
Pondělí Leden 15 10:40:00 CET 2007

Obavam sa, ze vytvorenie clk z ISP signalov nepomoze - minimalna dlzka
low aj high periody SCK je 2-3 CPU clock pulses - celkom musi byt XTAL
cca 6x rychlejsi ako SCK.
Paralelny programator nevytvara hodiny - v paralelnom programovacom
rezime ma XTAL1 pin - ako pisete - inu funkciu.
Ak mate T51prog, tak ten podporuje ATtiny26 v paralelnom rezime.

Slavo Tomascik