ATtiny26 - problem

Zdenek zdej@atlas.cz
Pondělí Leden 15 09:32:08 CET 2007

Diky za postrceni :-)

Pomuze u ISP programatoru vytvorit hodinovy kmitocet na MOSI a privest
ho paralelne na XTAL1? Samozrejme bude mit spravnou uroven pri zapisu CLK.
Paralelni programator vytvari nejake hodiny? XTAL1 ma funkci zapisu
instukce. Profesionalni programatory mam sice dva (Preprom2 a T51), ale
zadny z nich tento obvod nepodporuje.

Da se nejak z chovani MCU poznat, co je vlastne spatne nastavene?

Zdenek