Zapojeni konektoru autoradia - Berlingo

RVsoft rvicek@quick.cz
Neděle Leden 14 19:36:47 CET 2007

Je to typ MALAGA CD35 - stahnul jsem si navod v nemcine a podle vseho to
zapojeni sedi s tim co pisete zde nahore - viz. priloha.

Tzn. ze by to melo byt dobre protoze to odpovida navodu k autu. Jedina
moznost je tedy ze to budu muset vyndat a promerit jak se to chova na
tech konektorech v aute. Znamenalo by to ze to nekdo aktivne prehodil na
konektoru.

Je ale fakt, ze jsem dnes nastavil hodiny na radiu a kdyz jsem chcipnul
auto a nastartoval tak byly vynulovane.

RadekCX - http://www.cncnet.info