Zapojeni konektoru autoradia - Berlingo

Martin Hanek martin.hanek@centrum.cz
Neděle Leden 14 18:48:32 CET 2007

Ten Blaupunkt by to delat nemel. Jaky typ radia to je?
Blaupunkty se zapojuji skoro vsechny stejne.
A8 - GND
A7 - napajeni pres klicek
A4 - trvale napajeni
A6 - podsviceni, napajeno z osvetleni palubni desky

Ovsem aby se to nepletlo, jsou radia, kde A4 a A7 je zameneny. A nektera
radia potrebuji i A6. Takze na stole je zkusim, tak, ze vzdy je nutne
zapojit A4,A7 na +12V a A8 na GND, nekdy i A6 na +12V.

Zapojeni vsech moznych konektoru je tady:
http://elektron.pol.lublin.pl/users/djlj24/studio24/kable/dolkab.htm

Nektera radia, pokud nemaji vsechna napeti, nezapnete!

Martin Hanek