OT : okienkove programovanie

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Úterý Leden 9 15:28:22 CET 2007

Prece jen se vyjadrim:)
Sam jsem psal, ze nejsem zastancem psani okinkovnich veci v C++ (pouze
velmi specialni pripady, nebudu rozvadet). Pokud jste v .NET i 'starem
VB' delal (ja ano), zajiste mi date zapravdu, ze slozitost (i
moznosti) jsou nesrovnatelne. Ono to neni jen o naklikani si formulare
(ten si koneckoncu naklikam i v VC+MFC), ale v tom nasledovnem
doplneni funkcionality.
Navic .NET ma na vetsich projektech (coz teky nebude tento pripad -
priznavam) problem v tom, ze mnoho lidi si pouze mysli, ze tomu rozumi
a vysledkem je nestabilni paskvil (BTW: toto je casto i promlem
administrace WinXYZ - kazdy kdo ma diru do <cenzurovano/> si mysli, ze
je odbornik, nic na tom neni a .... podle toho to pak vypada a z toho
vzinikaji famy o nestabilite Win a suprovosti VMS/UNIX/Linux. S pouhou
prikazovou radkou byvaj amateri mimo a nepokazi to:) - ale to jsem
odbocil)

Co se tyce meho pojmu 'bumbrlik' - ve svete PC je pro mne velikost
kodu irelevantni (jestli ma exe nekolik K nebo nekoli M je koneckoncu
jedno - a .NET i VC i VB vychazeji obdobne). Problemem nastava
spotreba prostredku pocitace - zejmena pamet. Schvalne si napiste
stejnou vec v C++ a v .NET a srovnejte rozdil:)

Marek

PS: VC/VB/C++ myslim jejich ne .NET verzi, abych si zjednodusil psani:)