Re: OT : okienkove programovanie

MensikD MensikD@seznam.cz
Úterý Leden 9 15:09:21 CET 2007

To je prave ten problem, ze povazujete .NET (C#, C++ apod.) za zbytecne slozity. Ono je to ve skutecnosti naopak. Problem je prave v tom, ze v Visual C++ 6.0 nemate skoro zadne klikaci GUI moznosti, kdezto v .NET ano. Ale mate pravdu s instalaci frameworku. Vysledny exe je velmi maly, pro par jednoduchych formularu par desitek kB.

Ozon.

P.S. Nepovazujte to za flame, je to pouhe konstatovani skutecnosti.

------------ Původní zpráva ------------
Od: Marek Sembol <hwm.land@gmail.com>
Předmět: Re: OT : okienkove programovanie
Datum: 09.1.2007 14:51:50
VC++ je na jednoduche uzivatelske programy IMHO prilis mocny nastroj.
Castecnou pomoci je pouzivani MFC (knihovna trid pro tento ucel), ale
stale je to myslim zbytecne silne pro to, co potrebujete. Pro
jednoduche okinkove aplikace bych vam doporucil Visual Basic (v6.0, ne
.NET) Jednoduche, uzivatelsky iface si naklikate, jednoduse
modifikujete. Pro komunikaci (serial nebo TCP/IP) jsou tam objekty
(==blackbox s jednoduchym iface)
Na tak jednoduchych programech vas VB ani nijak neomezi. Jazyk je tak
primitivni, ze se ani neni treba ucit :)
POZOR: .NET povazuju za zbytecne slozity (jak pro vas, tak s ohledem
na nutnost .NET framework), navic z jednoducheho programu je pak
strasny bumbrlik. Prosim no flame.

Marek