GES web

Šerých Jakub Serych@panska.cz
Sobota Leden 6 19:17:57 CET 2007

No nevim, ja to v Mozille vidim naprosto OK. Ale hlavne web GESu pouzivam
zasadne pouze tak, ze do okynka hledej zadam soucastku, ktera me zajima. Na
stare verzi vyhledavac casto hledal tak dlouho, ze jsem si myslel, ze padl
web nebo spojeni. Kdyz jsem to zkusil ted, je odezva temer okamzita.

Ja jim tedy davam plus body

Jakub Serych