GES web

Vladimir Nerud nevlad@kamarad.cz
Sobota Leden 6 18:41:25 CET 2007

Jak praví klasik Holcman: buď jsem blbej já nebo ona, ale mě se to jak ve
IE6 tak ve FF2.0.0.1 zobrazuje naprosto korektně. A proti webu GM je to
dokonalost sama. Ale je to názor, nechci rozpoutat FW.
Vladimír

No nazdar,

sice nevim  proc to sem pisete, ale je to priserne. Pred tim to sice
bylo takove nehezke, ale bylo prekvapive docela prehledne uz po
minute koukani a stranky se daly prohlizet v cemkoliv.

Ted to maji takove graficke pekne, ale musel jem si pet minut hrat s
fontama abych vubec neco precetl. Jsou tam prekryvajici se napisy,
nastesti jine barvy, takze se to da vylustit, zobrazeni vedle sebe je
nepouzitelne, pokud nejsem masochista. Nastesti to jde prepnou do
zobrazeni podsebou, takze jde i poznat co nabizeji.

Jejda, ze me to napadlo zvalidovat. 12 chyb a 697 varovani, pak to odmitlo
pokracovat ve validaci pro prilisnou ignoraci autoru. Na CCS se radeji
nebudu divat.

Podeziram je ze to autori designu to vyvijely pod links, protoze tam to
vypada citlene, i kdyz hrozne horizontalne roztazene.

Urcite na tom bylo hodne prace, to si autori nemohli dat pozor na
zobrazeni vlastniho rozrani s uzivatelem?  Kdybych tu firmu neznal nebo
neco zoufale neshanel tak se tam nezdrzim ani minutu.

Nez zacnete nadavat na to co semi nelibi tak si to zkuste prohlidnou v
jinem prohllizeci nez v exploreru (pisi to spravne?) protoze ja nemam jak
legalne spustit, tak to nemohu vyzkouset.

naprosty propadak

ced