Reprobedna - was: OT: vykru?ova? d?r

RVsoft rvicek@quick.cz
Pátek Leden 5 23:07:08 CET 2007

:-)

ja mam k tomu jen takovy postreh - svagr je zvukar, ale ne zadny
vypatlanec jak nekdy byvaji a nektere bedny na mensi hrani si stavi nebo
stavi comba co si kdo poruci- navic prodava v krame kde se prodavaji
cajky prave pro zvukare takze ma celkem prehled

vzdycky me zarazi a prekvapi jak mu ty jeho cajky za "par penez" hrajou
- onehda si stavel odposlechy a nahodou jsem sel kolem jeho kramu - ze
mu z kramu neco hraje jsem slysel, vlezl jsem dovnitr a normalne si s
nim povidam co a jak vsechno v pohode nez jsem se kouknul na rafiku od
zesilovace 750W - jel tak na 2/3 vykonu v mistnosti 6x6m a normalne jsem
si s nim povidal

chci tim rict, ze velmi casto se to jak bedna hraje pozna na tom, ze
muzika z ni nezahlusuju - nevim jak jinak to rict

ty jeho dvoupasmove odposlechy mely 75l a osazene dvema repraky cca 25cm
prumer a dva vejskace - bezna 12dB vyhybka, uzavrena ozvucnice a vse
polepene zatezovym kobercem - jedna bedna cca 8kKc osazeni - pritom to
strkalo z mistnosti a nervalo.

RadekCX - http://www.cncnet.info