RS-485 podpora Linux ?

Milan Mlynarcik milan.m@centrum.sk
Pátek Leden 5 18:54:16 CET 2007

----- Original Message -----
From: "Jan Waclawek" <wek@evona.sk>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, January 05, 2007 6:32 PM
Subject: Re: RS-485 podpora Linux ?

>Sak pisem ze to nie je nevyhnutne zle... :-)

>To je zase len taky didakticky purizmus, ze do digitalu sa nema pchat
>analog :-) - niekto si moze trebars nevsimnut tu "14"ku a v domneni ze
>ide len o jednoduchy invertor tam da trebars ne-Schmidt...

Ak je niekto negramotný, to už je jeho problém. Ešte aj na schéme je to
pekne vidno.

>Tiez ak sa tam pomenia hodnoty odporov a kondikov tak si to treba tak
>troska zratat, trebars to vybijanie, aby netrvalo trebars prilis dlho
>ale na druhej strane zase sa tam nemoze dat nekonecne maly odpor aby sa
>neodpraskol vystup toho vybijacieho invertora...

Aj kapacita desiatok nF podľa mňa nemôže ublížiť. Výstupný odpor invertora a
diódy zďaleka nie je nulový. Ja som dlho nemohol stroviť, že NE555-ka aj
kapacity mF vybíja priamo. No chodí to, dokonca aj podľa odporučenia
výrobcu.

>Ja viem su to trivialne
>veci ale v konecnom dosledku je to vsetko len nasledok 4 Maxwellovych
>rovnic, este aj Baluove megawatty a terahertze, vsakana... :-)))

>Ale inak existuju snad aj "ozajstne" MKO...

Iste, no niekedy je s nimi viac problémov ako s tými "neozajstnými".

                                  Milan  Mlynarčík