RS-485 podpora Linux ?

Pavel_t pavel_t@centrum.cz
Pátek Leden 5 14:21:32 CET 2007

> Toto nastane tehdy, kdyz tam pouzijete pro prepinani MKO. Pokud
> pouzijete to co jsem poslal v jinem prispevku, tak to nehrozi.

No jestli oba mluvime o tomtez prispevku (nevim proc ale neprisel mi tak
  jsem se dival do archivu) tak je to prece MKO, navic pokud to mate u
MCU tak je lepsi ridit smer rucne nez automatem, to je presne to co jsem
psal. A prave ten trpi tim neduhem automatu. Prevodnik by musel datum
rozumet aby vedel inteligentne prepnout smer to je jedina moznost jak
udelat prevodnik s prepinanim v idealnim bode.

> Nemali by byť prepojené obidva vývody 2,3 s výstupom invertora ?
> Nezblbne LTC485, ak sú naraz aktívne RX aj Tx ?

Nezblbne, pouze si timto vyrobite loopback protoze data z vysilace jdou
i do prijimace, coz je normalni stav ale kdyz ma aktivni RE tak je posle
  i na RXD a musite si to softwarove osetrit. Takze je lepsi RE a DE
spojit, pro tuto moznost ma RE a DE rozdilnou polaritu.

Pavel