RS-485 podpora Linux ?

hrochmusic@centrum.cz hrochmusic@centrum.cz
Pátek Leden 5 13:31:04 CET 2007

DD, z vlastni zkusenosti pod windowsama doporucuju rizeni smeru hardwarove v tom prevodniku. Protoze zpracovani programu probiha tak, ze prepnete smer na vysilani, vyslete data, a zase prepnete smer na prijem. Ale stavalo se mi, ze i kdyz sem si spocital spozdeni mezi prepinanim zpet na prijem, tak se obcas widle s vysilanim zapomnely a doslo k posunu zacatku odchozich dat, prodleva vyprsela a konec dat to proste ufiklo...

Hroch