Write only kod; Was: Optimalizace kodu

Michal HW michalgregor@centrum.cz
Čtvrtek Leden 4 10:58:54 CET 2007

Pekny humus, to je prave to co se mi v C nelibi -
prirazeni v podmince. C dovoluje si cokoli napsat kamkoli a pak se clovek
divi proc to nejde. To mi prijde dost zvlastni na normovany jazyk.
(Typicky =/==. Kdyby na to aspon kompilatory upozornovaly.)
Ale jinak je nize uvedeny radek citelny, pomohlo by uprava makrem AND:
#define AND &&
Michal Gregor

----- Original Message -----
From: "Jan Waclawek" <wek@evona.sk>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, January 04, 2007 10:23 AM
Subject: OT: Write only kod; Was: Optimalizace kodu

Mno,

Ja uz flamovat na takuto temu asi nemam pravo, potom, co som
prednedavnom napisal (a toto je asi naozaj uz kod a nie program):

while (((c = (*p_prog)) != ':') && (c != 0)) {

:-)

wek

PS: K teme: Este stale som presvedceny ze vyssi jazyk ma byt o
citatelnosti aj na ukor efektivity; a ak niekomu ide o rychlost tak ma
siahnut po asembleri a basta.

-------

Lukas Grepl wrote:
 > Nebal bych se to napsat primo ve tvaru *pe++ = *pi++ - ekvivalentni
 > instrukce procesor umi, takze by se to mohlo prelozit dobre.

Já bych se to také nebál napsat to programu, ale do konference trochu
ano, mohl by z toho byt zbytecny flame o write-only jazycich :-)