OT: Write only kod; Was: Optimalizace kodu

Jan Waclawek wek@evona.sk
Čtvrtek Leden 4 10:23:33 CET 2007

Mno,

Ja uz flamovat na takuto temu asi nemam pravo, potom, co som
prednedavnom napisal (a toto je asi naozaj uz kod a nie program):

while (((c = (*p_prog)) != ':') && (c != 0)) {

:-)

wek

PS: K teme: Este stale som presvedceny ze vyssi jazyk ma byt o
citatelnosti aj na ukor efektivity; a ak niekomu ide o rychlost tak ma
siahnut po asembleri a basta.

-------

Lukas Grepl wrote:
 > Nebal bych se to napsat primo ve tvaru *pe++ = *pi++ - ekvivalentni
 > instrukce procesor umi, takze by se to mohlo prelozit dobre.

Já bych se to také nebál napsat to programu, ale do konference trochu
ano, mohl by z toho byt zbytecny flame o write-only jazycich :-)