Re: OT: vykružovač děr

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Čtvrtek Leden 4 10:44:56 CET 2007

Jako příslušenství k vrchním frézkám Bosch (a nejspíš i jiným) se dá
koupit takové pravítko s otočnou placičkou která se přidělá k desce
truhlářskou svěrkou a vede frézku po kruhovém oblouku. S trochou
zručnosti by se tím určitě dal udělat i plný kruh. Nejspíš by to šlo i
podomácku vyrobit, je to dost jednoduché.

Aleš Procháska