Re: vykružovač děr

Hfmcons hfmcons@seznam.cz
Čtvrtek Leden 4 10:33:18 CET 2007

Nebylo by lepší domluvit se s nějakým zámečníkem? Je to na tyčce kolmo
přiletovaný nožík a tyčka prostrčena v otvoru vodítka, což je také kulatina
opatřené příšným otvorem a červem k zajištění polohy. Jinak jsem to někde
viděl i komerční ale, mám pocit že to nebylo dataečně robustní.
S pozdravem
                                Miloš Dašek
----- Original Message -----
From: "Cizek.Milan" <cizek.milan@seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, January 04, 2007 10:18 AM
Subject: OT: vykružovač děr

Ahoj,
už docela dlouho scháním vykružovač děr/otvorů do dřeva s nastavitelným
průměrem. Třeba na repro otvory v bedýnkách. Zatím všude nacházím jen sady s
pevnými průměry, ale to je k ničemu. Kolega si kdysi pred mnoha lety přivezl
něco takového z polska, dá se to do vrtačky a ostrý hrot reje do dřeva.
Během 20ti minut jsem s tím projel 15mm dřevotřístu, ale byla to dřina.
Nedělá se něco takového, co by místo hrotu mělo nějakou frézku a nějaký
převod točení? Kde to sehnat? Chci aby to bylo upínatelné do vrtačky.

Milan