Mrtvá televize

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Středa Leden 3 22:01:49 CET 2007

Zkuste to kolem toho místa jiskření očistit  ( ono není od věci vyčistit
celou TV) a oblemstat okolo tavnou pistolí. Teda pokud už tam není
vypálená nějaká uhlíková cestička. Prostě je to v místě sršení isolačně
špatné a NV si najse cestičku. Já takhle "dočasně" opravil  NV trafo a
už jede dál  4 roky. Pokud jste sehnal origoš náhradní trafo za slušnej
peníz, výměna je bez problémů. Jen pozor na nabitou obrazovku . Slušně
to kope :-)