Mrtvá televize

Martin Šaněk sanek.martin@volny.cz
Středa Leden 3 21:54:28 CET 2007

Dobrý den,

  omlouvám se za vyrušování a přeji štastný nový rok.
  Asi po tom vytížení přes svátky nebo co začalo jiskřit VN trafo v
  naší televizi CTV2124FS z Oravy. Sice jsem už sem, tam něco v
  televizích dělal, ale s VN FAKT nemám skušenosti.

  Pokud dovolíte, rád bych se zeptal zda někdo na Konferenci už
  neměnil VN trafo? :-)Asi  tu bude spousta takových :-) Mě jde spíše o
  to, když je opravdu vidět jiskření od jádra směrem k VN kabelu, zda
  to může být jen tím trafem?
  Na Internetu jsem našel schema televize i prodejce toho trafa, v tuto chvíli
  mi jde vlastně jen o psychickou podporu. Snad mě hned nevypískate,
  totiž neodpojíte ....  :-((

--
S pozdravem,
 Martin Šaněk