3 kanalovy teplomer

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Úterý Únor 27 17:40:41 CET 2007

Doporucit vyrobek firmy Papouch se mi uz vyplatilo.

Takto jsem navrhnul opravit nefunkcni ovladani bezpecnostni kamery, ze
budou mit lacinejsi si koupit novy prevodnik (a tentokrate i s optickym
oddelenim) od zminene firmy, ze ode mne by to na zakazku bylo drazsi a
ze tohle bezvadne vyhovi misto originalu. A taky ze jo :). Dotycny si
sam zajel pro modulek a opet to jelo - na prvni naslapnuti :). No mam se
matlat s necim, kdyz na tom mohu vydelat pouhym doporucenim ? Nakonec
vlastne vsichni vydelali a usetrili zaroven.

Penize muze prinest i jen to ze vim, ze tohle "Koupit u Papoucha" :).

Jiri Bezstarosti