3 kanalovy teplomer

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Úterý Únor 27 17:07:52 CET 2007

Ne nejsem jeho prodejcem a nemam zadnou provizi a i kdyby mi ji p. Poucha
nabidnul, tak ji neprijmu. Tecka.
Jsem slusne financne zajisten a toto nemusim resit.
Nekdy je proste hotove a rychle reseni lepsi nezli vlastni vyvoj se kterym
mohou (ale nemusi) byt problemy.
Co jsem napsal nebylo mysleno nijak spatne.
Ve firme p. Pouchy jsem parkrate byl, nejednalo se o obchodni jednani, ale
mohu rict a z vlastni zkusenosti vim, ze tato firma "jede" a pusobi velmi
dobre. Klobouk dolu co pan Poucha dokazal za tu dobu co jeho firmu znam.
Jindra Polivka

Vy jste prodejce p. Pouchy? ;)
Abych to osvetlil - jedna se o zarizeni pro me rodice. A elektronika je
moje hobby... Jako programator si rad odpocinu od programovani.
Nicmene v zasade s Vasi pripominkou souhlasim.

Ozon.

J. Polivka napsal(a):
> Ja bych do projektu, ktery je jen pro jednoho zakaznika nesel. Bude Vas to
> stat cas na vyvoj (i kdyz se to da asi  obslehnout, ale to neresme).
Musite