3 kanalovy teplomer

David Mensik mensikd@seznam.cz
Úterý Únor 27 13:26:02 CET 2007

Dobry den,
dostal jsem za ukol zbastlit 3 kanalovy templomer. Jedna se o mereni
teploty vody v bazenu, vzduchu pod krytem v bazenu a venkovniho vzduchu.
Teplota by se mela merit v rozsahu priblizne -40C az +80C (cidla merici
teplotu vzduchu).
Cidla jsou od zobrazovaci jednotky vzdalena cca 30m. Pripojeni cidel je
dratem (kazde cidlo ma svuj twist kabel, cili 4 kroucene pary).
Zobrazovaci jednotka bude umistena na stene baraku, kde na ni bude
prazit slunicko.

Napadly mne tato reseni:
 1. analog - KTYXX do mustku, prenos proudovou smyckou, pak zpetny
prevod na napeti v mV (1mW = 0.1C) a pak prime zobrazeni na ICL7107.
Cili tri cidla, tri proudove smycky, tri ICL7107 + tri zobrazovace nebo
multiplex 7107 + zobrazovace.
 2. digital - jako analog, ale proudova smycka bude digitalni. V
zobrazovaci jednotce bude jenom sber udaju a zobrazovani (nejakej
jednocip) na
sedmisegmentech.

Analogove reseni se mi zamlouva vice, ale mam obavu z toho, ze kdyz
zacne prazit na krabicku s ICL7017 slunicko a soucastky se zahreji na
treba 60C,
tak se pohne nastaveni 7107 a teplota zacne ujizdet. Reseni digitalni by
asi timto netrpelo.

Jak to vidite? Co byste mi poradili?
Mate nekdo s merenim teploty v bazenu zkusenosti? Bude stacit treba
KTY81 zalite do slaboucke vrstvy pryskyrice (aby to ta voda nerozezrala)?
Pokud bych delal digitalni reseni - vydrzi treba PIC 16F84A teploty -40
az +80?

Diky za odpovedi,
    Ozon.