rentgenovani

Šerých Jakub Serych@panska.cz
Úterý Únor 27 11:52:02 CET 2007

Ano diskety jsou na mazani beznymi permanentnimi magnety "z nastenek" zcela
imunni a dokonce jsem to kdysi zkousel mazackou magnetofonovych pasek od
tusim Sonetu Duo. To byla krabicka obsahujici tlumivku s jadrem otevrenym
smerem k jedne strane a tlacitkem. Strkalo se to do zasuvky a pri zmacknyti
tlacitka to vydavalo pekny vrcivy zvuk a mg pole tak silne, ze od toho sel
pomerne tezko odtrhnout sroubovak. Tenhle bazmek sice disketu znicil, ale
dalo to peknou praci, nebylo to rozhodne na jedno priblizeni (to byla disketa
jeste stale plne citelna), ale muselo se s tim kolem diskety peknou chvilku
poctive krouzit ze vsech stran.

Jakub Serych