rentgenovani

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Úterý Únor 27 11:32:24 CET 2007

Psal jsem, ze byla nenaformatovana.
Jinak jsem pred casem likvidoval archiv disket a jake bylo moje prekvapeni,
kdyz jsem se je snazil smazat silnym magnetem. Jak jsme kdysi mohli videt v
jednom ceskem filmu, ze staci udelat magnetem "kakhle" (krizek), tak ani
nahodou. Asi po 50 ks mne napadlo to zkontrolovat a na vsech data zustala.
Takze doslo na mechanickou likvidaci.
Jindra Polivka

Je to divne, vrazil jsem disketu pod RTG, dal ho na plne pecky  a dal ji 10
davek,  pro člověka by tato davka jiz predstavovala statisticky zavazne
ryziko, ale diskete to nijak neublížilo a byla normalne citelna.
Teoreticky se jeste pouzivaji magneticke detektory, ale ani ty by disketu
nenaformatovali jen by ji znecitelneli, koneckoncu i formatovani není nic
jineho nez umisteni nejakych dat na magneticky povrch media.

Nemohu to rict na 100% ale i to je mozne. Mely na ni byt drivery k CDROMce.
Zakoupeno nove. Vzhledem k tomu, ze mi jich prosly rukama stovky a vzdy tam
ty drivery byly, tak nevi, nevim...
Jindra Polivka

Kontrolní otázka.
Nebyla ta disketa prázdná a nenaformátovaná už před odletem z USA?
:-)

Tony