[OT] Audio racionalne - poradite?

Vladimir Nerud newlad@centrum.cz
Pondělí Únor 26 22:11:44 CET 2007

Troufnu si pouze na subjektivní názor:
a) na poslech hudby bych jednoznačně volil kvalitní stereo dvou-třípásmovky.
Značka a typ, to moc nevím, co je na trhu (vynikající za slušný peníz bývaly
Tannoy). Každopádně si vzít ssebou nějakou kvalitní muziku, kterou máte
naposlouchanou a poslechnout si je.
b) k PC bych jednoznačně volil něco z linků níže.
http://www.zive.cz/h/Testcentrum/AR.asp?ARI=128474
http://www.czechcomputer.cz/product.jsp?artno=34894
S obojími zkušenost mám, obojí hrají moc dobře, poměr cena/výkon je
vynikající.
Vladimír

*****************************************************************************************************************

Vim, ze to sem nepatri, na druhou stranu se zde kazdou chvili nekdo navazi
do audiofilu a modrych kapacitatoru tak snad budete moci i kvalifikovane
poradit, ci spise nakopnout spravnym smerem.
Svuj dotaz bych rozdelil na dve casti.
a)
Rad bych poridil nejake audio zarizeni pro poslech a hned na zacatku vaham
zda ma jeste cenu porizovat stereo zarizeni nebo poridit nejaky ten THX
system? Nebo jinak zda byt HiFi sticky purista, ktery obtizne vydychava i
ekvalizer nebo sahnout po technice 21. stoleti s super vykonym DSP?
Vyuziti bych nasel pro obe, ale fakt nevim.
At se jiz rozhodnu pro cokoliv budu potrebovat nejake slusne reprobedny,
pricemz minimalne ty, ktere vyuziji v beznem poslechu hudby bych rad nejake
slusnejsi. Ja jasne, ze mi tesko nejake doporucite, jde mi spise o pripadne
doporuceni zdroje, protoze se mi nechce zbytecne utracet. Zvlaste, kdyz mi
dnes byly nabidnuty bedny od B&W, ktere u nas maji katalogovou cenu za cca
80 kKc a dotycny mi nabidl dovoz  za 30Kc. Bohuzel jde o CMD7 a vubec se mi
visualne nelibi.

b)
Posledni dobou se docela venuji praci se zvukem na PC a potreboval bych
nejake slusnejsi bedinky, potazmo zesilovac k PC. Zde vaham mezi slusnejsimi
2.1 (mozna 5.1) bedinkam urcenym k PC nebo poridit externi zesilovac s
optickym vstupem a k tomu nejake klasicke audiofilske bedinky.
V oblasti bedinek k PC jsem nenasel nic  co by zaujalo a proti druhe
variante hovori velikost a zabrane misto na stole.
Zvukovku mam X-Fi. Poradite co k PC?

Dekuji za pripadne odpovedi.