[OT] Audio racionalne - poradite?

k.novo k.novo@seznam.cz
Pondělí Únor 26 21:30:52 CET 2007

Vim, ze to sem nepatri, na druhou stranu se zde kazdou chvili nekdo navazi do audiofilu a modrych kapacitatoru tak snad budete moci i kvalifikovane poradit, ci spise nakopnout spravnym smerem.
Svuj dotaz bych rozdelil na dve casti.
a)
Rad bych poridil nejake audio zarizeni pro poslech a hned na zacatku vaham zda ma jeste cenu porizovat stereo zarizeni nebo poridit nejaky ten THX system? Nebo jinak zda byt HiFi sticky purista, ktery obtizne vydychava i ekvalizer nebo sahnout po technice 21. stoleti s super vykonym DSP?
Vyuziti bych nasel pro obe, ale fakt nevim.
At se jiz rozhodnu pro cokoliv budu potrebovat nejake slusne reprobedny, pricemz minimalne ty, ktere vyuziji v beznem poslechu hudby bych rad nejake slusnejsi. Ja jasne, ze mi tesko nejake doporucite, jde mi spise o pripadne doporuceni zdroje, protoze se mi nechce zbytecne utracet. Zvlaste, kdyz mi dnes byly nabidnuty bedny od B&W, ktere u nas maji katalogovou cenu za cca 80 kKc a dotycny mi nabidl dovoz  za 30Kc. Bohuzel jde o CMD7 a vubec se mi visualne nelibi.

b)
Posledni dobou se docela venuji praci se zvukem na PC a potreboval bych nejake slusnejsi bedinky, potazmo zesilovac k PC. Zde vaham mezi slusnejsimi 2.1 (mozna 5.1) bedinkam urcenym k PC nebo poridit externi zesilovac s optickym vstupem a k tomu nejake klasicke audiofilske bedinky.
V oblasti bedinek k PC jsem nenasel nic  co by zaujalo a proti druhe variante hovori velikost a zabrane misto na stole.
Zvukovku mam X-Fi. Poradite co k PC?

Dekuji za pripadne odpovedi.