Co to je Amplidyn čili Rototrol ?

Pondělí Únor 26 20:15:46 CET 2007

**Hezký den,

    v jedné staré knize jsem našla zmínku o Amplidynu a tak hledám co to
je a nic nenacházím. Našla jsem jen pár odkazů s tím, že to je rotační
zesilovač a že se to dříve používalo a také že to je něco podobného jako
selsin. Víc nic. Je možné že mi to vyhledávače tají, už jsem si toho
také všimla, že mně se na dotaz zobrazí něco jiného, než někomu jinému
na stejný dotaz.

    Budu moc ráda za informaci co to je, zvědavost je příšerná vlastnost ;-)

					Saša K. Svobodová

P.S.: Omlouvám se za svojí češtinu, vím že není ideální,
      či spíše plná chyb, ale lepší to už asi nebude.
      Někde mám papír, že to není moje chyba, ale že příroda :-)

          web: http://www.sasa.monty.cz

          ICQ:  260 344 186