OT: Zaruka NB HP

aze azehw@volny.cz
Neděle Únor 25 11:45:55 CET 2007

Právě Makro bez problémů uznává 2 leté záruky. Já ty Pakárdy moc nemusím,
asi mu to rozmluvím...
AZE

----- Original Message -----
From: "Radek Kasal" <radekkasal@centrum.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Sunday, February 25, 2007 11:22 AM
Subject: Re: OT: Zaruka NB HP

Při nákupu jako soukromá osoba požíváte ochranu v zákoně a vztahují se na
vás  2letá záruční lhuta, řešení reklamace do 1 měsíce, odstoupení od
smlouvy ....     Pokud jste firma, tak je vše řešené smluvními vztahy a tím
na čem se s prodávajícím dohodnete. Třeba 0 dní záruka. Pro to doporučuji
pořádně prostudovat smluvní podmínky.

Spousta lidí nakupuje v Makru a při tom si neuvědomují, že tam nakupují
podle jiných pravidel než když kupijí jako soukromá osoba.

Radek