OT: Zaruka NB HP

Radek Kasal radekkasal@centrum.cz
Neděle Únor 25 11:22:08 CET 2007


Při nákupu jako soukromá osoba požíváte ochranu v zákoně a vztahují se na vás  2letá záruční lhuta, řešení reklamace do 1 měsíce, odstoupení od smlouvy ....     Pokud jste firma, tak je vše řešené smluvními vztahy a tím na čem se s prodávajícím dohodnete. Třeba 0 dní záruka. Pro to doporučuji pořádně prostudovat smluvní podmínky.

Spousta lidí nakupuje v Makru a při tom si neuvědomují, že tam nakupují podle jiných pravidel než když kupijí jako soukromá osoba.

Radek 
______________________________________________________________
> Od: azehw@volny.cz
> Komu: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
> Datum: 25.02.2007 10:28
> Předmět: OT: Zaruka NB HP
>
>Kluk chce notebook fy HP. Jsem docela jelen z toho, jaká je na tyto
>přístroje záruka. Samozřejmě by byl koupen na můj ŽL, čili pro
>"podnikatelský" subjekt.
>Ty "Všeobecné záruční podmínky" jsem našel, ale nic to nevyjasnilo. Našel
>jsem například toto:
>
>"Vztahy s podnikatelskými subjekty (firmy, podnikatele, živnostníci) a
>dalšími právnickými osobami či státními organizacemi se řídí obchodním
>zákoníkem a záručními podmínkami HP. U vybraných výrobků (notebooky,
>projektory) je možno dokoupit rozšířenou záruku na 2 nebo 3 roky, popř.
>3-letou mezinárodní."
>
>Jak to tedy je, máte nějaké zkušenosti? AZE
>
>_______________________________________________
>HW-list mailing list - sponsored by www.HW.cz
>Hw-list@list.hw.cz
>http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>




Další informace o konferenci Hw-list